2017. június 22., csütörtök

Gambrinus, vintage sör

A forradalom előtt még túl kicsi voltam a sörözéshez – de ennek ellenére egy ízben berúgtam a meggypálinkából megmaradt meggyből, amelyet a szüleim egy befőttes üvegben a konyhaasztalon felejtettek – így nem tudtam megkóstolni a „kommunista” Gambrinust. A 90-es évek végén piacra dobott és rövid életű Gambrinust már ittam, de nem sokra emlékszem vele kapcsolatosan. A minap az öcsémmel az egyik sepsiszentgyörgyi Bertisben vásároltunk, és ott bukkantunk a vintage sör néven futó Gambrinusra. Nem voltak különösebb elvárásaim ezzel a seritallal kapcsolatosan, így nem is csalódhattam benne. A szóban forgó habos nedűt az átlagos sörök közé tudom sorolni, kissé vízízűnek és keserűnek éreztem... Egyszer meg lehet kóstolni!


Gyártja: Heineken România/Románia
Származási hely: Románia
Itt vettem: Bertis 1 (Sepsiszentgyörgy)
Alkoholtartalom: 5,5 %
Összetevők: víz, árpamaláta, komló
Típus: euro pale lager
Színe: aranysárga
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Ára: 3,90 lej
A sör pontszáma: 7/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: hát...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése