2018. február 23., péntek

Ciuc Premium


Ahogy az előző bejegyzésemben, értékelésemben írtam, nem vagyok jó barát a Ciuc sörrel, és ez a közeljövőben sem fog változni. A Ciuc Premium Weizen után következzék a Ciuc Premium világos sör bemutatása, amit még az arculatváltás előtt vásároltam meg, és sokáig odáztam a megívását. Jobb később, mint soha! Vagy nem?


A seritalnak szép, tömör, mondhatnám kemény és fehér a habja, s jó sokáig megmaradt. Pohárba öntve a Ciuc Premium színe aranysárga, illata malátás, íze kesernyés és karakter nélküli. Ennyi és semmi több! Szerintem ez a habos nedű egy roppant tucatsör, amit foci után vagy focimeccsnézés közben elkortyolgat az ember, de soha nem fog a kedvencei közé tartozni. Egyszerűen nem szeretem ezt a sört, nem jött be. Évente még tízet sem iszom meg belőle, és a Heinekennél bármennyire próbálkoznak a márka népszerűsítésével, én jó szántamból nem fogom megvásárolni... 


Gyártja: Heineken Románia
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Bertis 1 (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 2,90 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 5%
Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat
Típus: világos sör (pale lager)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 5/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: ha nincs más
Weboldal: www.ciucpremium.ro


2 megjegyzés:

  1. Régebb jobb volt, az biztos. Meg lehet inni most is, ha szomhas az ember. De semmi különleges nincs benne, az már igaz.

    VálaszTörlés
  2. 2008-ban jártam Csík környékén. Akkor még nem szerettem a sört de ez valamiért nagyon ízlett. Talán azért mert nem volt annyira komlós mint a magyar sörök.

    VálaszTörlés