2017. január 17., kedd

Csíki Mézes Sör

Végre megkóstoltam. Nagyot csalódtam benne! Ez a sör csak az igazán ínyenceknek vagy éppen a végtelenül lokálpatriótáknak szól. Én egyik sem vagyok, így egyáltalán nem ízlett a limitált kiadású, ünnepi sör.



A Csíki Mézes Sör roppant édes, ezért az elmúlt napokban elfogyasztott italnak csak első kortya volt finom, a többi már nagyon émelygő érzést keltett bennem. A gyártó szerint borostyánkő színének, egyedi édeskés ízhatásának, a komlóra jellemző keserűségének és enyhe méz illatának köszönhetően ezt a seritalt a sörkülönlegességek közé soroljuk. Én nem osztom ezen véleményüket, s határozottan ki merem jelenteni, hogy a 9 százalék alkoholtartalmú ital köszönőviszonyban sincs egy igazán különleges sörrel. Azt még el kell mondjam, hogy kocsmában fogyasztottam el egy üveggel a Csíki Mézes Sörből, ára pedig meglehetőse borsos volt. Nem érte meg a pénzét!

Alkoholtartalom: 9%
Balling-fok (szárazanyag-tartalma): -
Keserűségi index (IBU): - 
Összetevők: víz, árpamaláta, komló, havasi vegyes virágméz
Gyártja: Csíki Sör Manufaktúra
Itt vettem: Bertis Pub (Sepsiszentgyörgy)
Típus: imperial pils/strong pale lager
Színe: borostyánkő
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Ára: 13 lej
Sör pontszáma: 4/10
Újra vennék (innék)?: nem
Megérte?: határozottan nem

1 megjegyzés: