2017. július 26., szerda

Bucegi

Egy igazi proli sör, amelyet minden kis kocsmában, asszonybosszantóban megvásárolhatunk, de bőven jut belőle a nagyobb üzletekbe is. A Bucegi egy roppant olcsó habos nedű, ízében és illatában is a gyatrább minőségű seritalok kategóriáját képviseli. Mindig idegenkedtem tőle, ám egy hónapja elfogyasztottam egy üveggel belőle, de nem tudok ódát zengeni róla. Egy szó, mint száz: a Bucegi teljes egészében gagyi sör!



Öcsém unszolására nemrégiben kipróbáltam a 2,5 literes flakonos (PET palack) seritalt, és komolyan meglepődtem. A két sör köszönőviszonyban sem volt egymással, hiszen a nagyobb kiszerelésű habos nedű – bár az is csapnivaló – sokkal finomabb. Nem akarok senkit rábeszélni, hogy próbálja ki Bucegi-t, de a jó pap is holtig tanul...

Gyártja: Heineken/Románia
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Bertis 1 (Sepsiszentgyörgy)
Alkoholtartalom: 4,5%
Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, árpa, komló
Típus: világos sör
Színe: sárga
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Ára: 1,80 lej
A sör pontszáma: 3/10
Megérte megkóstolni?: nem
Újra vennék/innék?: nem
Weboldal: bereabucegi.ro


1 megjegyzés: