2017. július 28., péntek

Chişinău Blondă

Az ember többet várna a szomszédos ország (Moldova) fővárásának nevével fémjelzett sörtől... Ezzel nem azt mondom, hogy csalódtam a moldovai habos nedűben, csak vannak dolgok, aminek meg kell, kellene felelni. A Chişinău Blondă sört a sepsiszentgyörgyi új Carrefour Marketben fedeztem, és gyorsan vásároltam kettőt belőle. Mielőtt öcsémmel elfogyasztottuk volna, jól lehűtöttük, s azt kell mondjam, hogy ez a serital hőségben jó szomjúságoltó. Kiöntés után a hab sokáig megmaradt a pohárban, a sör illata azonban nem győzött meg, de az egyszerű íze rendben volt. Az első korty után még édesnek tűnt, majd következett a komló kesernyés zamata, ami kiegyensúlyozta az egészet. Annak ellenére, hogy a Chişinău Blondă tucatsör, érdemes megkóstolni, hiszen az ember ezáltal új tapasztalatra tesz szert.


Csak halkan jegyzem meg, hogy a Chişinăut ugyanaz az Efes Vitanta Moldova Brewery állítja elő, amelyik a nálunk is kapható Efes Pilsenert gyártja.


Gyártja: Efes Vitanta Moldova Brewery/Molodva
Származási hely: Moldova
Itt vettem/kitől kaptam: Carrefour Market
Alkoholtartalom: 4,5%
Összetevők: víz, árpa, komló
Típus: világos sör
Színe: sárga
Kiszerelése: dobozos
Mennyiség: 500 ml
Ára: 3,40 lej
A sör pontszáma: 7.5/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése