2019. január 7., hétfő

Argus Premium

A Black és a Strong után következzen az Agrus család egy újabb tagja, a Premium. Gondolom, a névből már mindenki rájött, hogy ez is a Lidl saját márkás söre, és már az elején elmondhatom, hogy az eddigi leggyengébb, legrosszabb seritaluk, amelyet megkóstoltam. A szaksajtó szerint Lengyelországban készítik, s az üveges és a dobozos változatát többen is elfogadhatónak, teljesen iható, jóleső, közepesen kesernyés és nem utolsósorban jó focimeccsnézős sörnek mondták. Hát, én mindent nem éreztem... Talán a PET-palackos kiszereléssel volt/van a baj, így most pionír-becsületszavamra megígérem, hogy kipróbálom az Argus Premium üveges/dobozos verzióját is.


A sör illata semleges, habja pillanatok alatt szertefoszlott, így azt is mondhatnám, hogy nincs neki ilyen. Íze roppant vizezettnek tűnt, de alapos boncolgatás, sok töprengés után rájöttem, hogy se nem keserű, se nem édes, és nagyon dominál benne a szénsav. Az alkoholtartalma rendben van, hiszen két-három Argus Premium elfogyasztását már rendesen érzi az ember. Annak ellenére, hogy a Lidlből tízesével vásárolják, én nem igazából ajánlom... Egészségünkre!



Gyártja: Zaklady Piwowarskie Glubczyce
Származási hely: Lengyelország
Itt vettem/kitől kaptam: -
Ára: -
Kiszerelése: PET-palack
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 5%
Keserűségi index (IBU): –
Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricadara, komló
Típus: világos sör (pale lager)
Színe: aranybarna
A sör pontszáma: 4/10
Ebből fogyasszuk: korsó, pilsenes pohár, shakeres pohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: ha nagyon nincs más...
Weboldal: -


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése