2017. április 6., csütörtök

Primátor English Pale Ale


Nemrégiben öcsémtől kaptam egy Primátor English Pale Ale-t, ami egy felső erjesztésű, angol stílusú félbarna főzet. A nálam okosabb sörszakértők azt mondják, hogy keserű ízét az angol komlótól kapja.

A csehországi serital karakterét pont ez a kesernyés aroma adja meg, ami enyhe karamelles zamattal is társul. Én jól lehűtöttem ezt a habos nedűt, de sajnos nagyot tévedtem, hiszen a Primátor English Pale Ale ideális fogyasztási hőmérséklete 10–13 Celsius-fok között van. A hibám ellenére is jó volt a sör, az ínyenceknek pedig valódi különlegesség!


Gyártja: Primátor a.s.
Származási hely: Csehország
Itt vettem: -
Alkoholtartalom: 5%
Szárazanyag-tartalma: 11°P
IBU (keserűségi egység): 23

Összetevők: víz, búzamaláta, árpamaláta, zab, angol típusú komló
Típus: félbarna ale
Színe: világos barna
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Ára: -
Sör pontszáma: 7,5/10
Újra vennék (innék)?:igen
Megérte megkóstolni?: igen

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése