2018. június 22., péntek

Abbaye de Vauclair Triple



Egy belga stílusú sör, amely a maga nemében nem is olyan rossz, sőt, a negatív híresztelésekkel ellentétben még iható is. Az Abbaye de Vauclair sörökkel a sepsiszentgyörgyi Lidlben találkoztam, s a Triple mellett a Blonde-ot is megkóstoltam már, de az utóbbiról majd egy másik alkalommal írok.



A Lidl szerint ez egy apátsági sör, amit a habos főzet címkéjével is megpróbálnak alátámasztani. Illata gyümölcsös – a profik meglátása után barackos –, s az édeskés maláta mellett valamiféle fűszer is van benne. Mivel nem tudtam megmagyarázni, hogy mi az, utánaolvastam, és kiderült, hogy korianderről van szó. A serital habkoronája fehér, vékony és nagyon, de nagyon gyorsan elillan. Az Abbaye de Vauclair Triple íze könnyed, amelyben a maláta édessége dominál leginkább. Még nem tudom, hogy milyen egy igazi triple sör, de – ahogy korábban is jeleztem – ezzel sincs semmi baj, s nekünk sem lesz semmi bajunk, ha egymás után többet is legurítunk a torkunkon ebből a nedűből. Egészségünkre!



Gyártja: Les Brasseurs De Gayant/Brasserie de Goudale
Származási hely: Franciaország
Itt vettem/kitől kaptam: Lidl (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 3,49 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 8,5%
Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, búzamaláta, komló
Típus: belgian ale
Színe: halvány arany
A sör pontszáma: 6/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése