2018. június 12., kedd

Warsteiner Premium Beer


Sokáig szemezgettem ezzel a sörrel, s egy barátom javaslatára kóstoltam meg. Őszintén be kell vallanom, hogy csak nemrégiben szereztem tudomást erről a habos nedűről, amelyet a németországi Warsteinben készítenek.

A visszafogott külsejű sör habja fehér és masszív volt, ám gyorsan elillant. Illata kellemesen malátás, színe világos, de inkább sápadt sárga. Íze komlós, amitől megfelelően keserű a Warsteiner, az utóíze pedig kimondottan jó. Ezt a karakteres ízvilágú seritalt egyből megkedveltem, amelyben a maláta és a komló jól kiegészíti egymást, s közepes szénsavassága miatt minden korty könnyedén csúszott le a torkomon. Összességében ez egy jó sör, amelyet mindenkinek csak ajánlani tudok. Egészségünkre!


Gyártja: Warsteiner Brauerei
Származási hely: Németország
Itt vettem/kitől kaptam: Amigo (Sepsiszentgyörgy, központ)
Ára: 4,60 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 4,8%
Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, komlókivonat, komló
Típus: világos német sör
Színe: sápadt sárga
A sör pontszáma: 8/10
Megérte megkóstolni?: határozottan
Újra vennék/innék?: igen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése