2018. december 27., csütörtök

Zimbru Premium


A Zimbru sör prémium változata, de akárcsak a serital mezei verziója, a nagy testvér is egy gyenge habos nedű. Még májusban a Lidlben vettem egy dobozzal belőle, most viszont már üveges kiszerelésben is kapható. Majd talán egyszer azt is megkóstolom, ám az még a jövő zenéje...

Amikor a roppant elegáns külsejű sört kiöntöttem a korsóba, kevésbé dús, azonban fehér habot kaptam, amely pillanatok alatt elillant. A német stílusú aranysárga főzet illata meglepően kellemes volt (a színe mellett ez a második pozitívuma a seritalnak), íze viszont már nem: ez túlontúl kesernyés volt, s talán emiatt egyéb nem is igazán érződött benne. Ami viszont igen, az az alkohol volt, és ez teljesen elrontotta a háromféle komlóból készült sört. Ezek mellett még az is negatívum, hogy túlzottan sok volt benne a szénsav, s összességében így a Zimbru Premium egy unalmas, karakter nélküli, vérszegény serital. A még iható sörök kategóriájába tartozik, de ennek ellenére megígértem magamnak, hogy legközelebb csak akkor iszom ilyet, ha tényleg nincs más választásom! Egészségünkre! 


Gyártja: Albrau Prod SA
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Lidl (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 1,99 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 5%
Keserűségi index (IBU): -
Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, komló és komlókivonat
Típus: világos sör (Pale Lager)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 5/10
Ebből fogyasszuk: korsó, pilseni pohár, shaker pohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: nem
Weboldal: www.albrau.ro (sajnos, itt semmi infót nem lehet találni a sörről)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése