2018. július 10., kedd

Argus Strong

Ez az első Argus sör, amelyet a Lidl felhozatalából megkóstoltam. Tudni kell erről a habos nedűről, hogy ez az üzletlánc saját márkája, és ezt a sört éppen Lengyelországban főzik, illetve palackozzák. 



Az első kortytól az utolsóig az erős alkoholos íz jellemezte az Argus Strongot, s emiatt más egyebet nem is éreztem. Színe aranysárga, habkoronája fehér és közepesen vastag, de gyorsan elillan. Az illata is alkoholos, íze mintha édeskés volt, ám nem vagyok biztos benne... Utánaolvastam, és mások is azt mondták rá, hogy édeskés, hiszen az erős söröknél ez szokásos. A közepesen testes főzet száraznak tűnt, utóíze kissé kellemetlen volt, és ezért némileg nehézkesen csúszott le a fél liter.

Nem tudom azt mondani rá, hogy jó vagy rossz az Argus Strong, mert túl semleges volt számomra, de az egyáltalán nem tetszett, hogy a sok alkohol mindent elnyomott. Szerintem senki kedvence nem lehet ez a sör. Talál csak azok szeretik vagy fogják szeretni, akik buliba indulás előtt gyorsan felhajtanak belőle egy-két dobozzal, hiszen olcsó és ütős. Egészségünkre!



Gyártja: Zakłady Piwowarskie Głubczyce S. A.
Származási hely: Lengyelország
Itt vettem/kitől kaptam: Lidl (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 1,65 lej
Kiszerelése: doboz
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 7,2%
Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, komló
Típus: erős világos sör
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 5/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: nem
Weboldal: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése