2018. november 23., péntek

Super Bock


Az első portugál sör, amelyet megkóstoltam. Sajnos, ez a serital sem a nevével, sem a megjelenésével nem emlékeztet az Ibériai-félsziget délnyugati részén található országra. Megnevezése angolos, kinézete pedig nagyon hajaz a Lucky Strike cigarettáéra. Nem tudom azt, hogy ki kiről másolt, de a hasonlóság nagyon szembetűnő.



A Super Bock illata édeskés, friss és enyhén gyümölcsös, pohárba kitöltve ujjnyi vastag volt a fehér habkoronája, de ez nagyon gyorsan elillant. Ez az aranysárga főzet egyáltalán nem testes, s vizezettnek tűnt. Nem túlzottan, csak épp annyira, hogy az ember észrevegye ezt... Aromája frissítő volt, a keserűség és az édesség jól kiegyensúlyozza egymást, utóíze viszont malátás és száraz. Nem mondom azt, hogy rossz vagy jó ez a habos nedű, de roppant felejtős, még úgy is, hogy – a reklám szerint – egymás után 30 aranyérmet nyert a Monde Selection nemzetközi versenyen, és ezt tartják A portugál sörnek. Én a Lidlben vettem, úgyhogy aki megkóstolná, ott keresse, ahol rendszerint hatüveges pakkban árulják. Egészségünkre!



Gyártja: Super Bock Bebidas S. A.
Származási hely: Portugália
Itt vettem/kitől kaptam: Lidl (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 3,33 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 5,2%
Keserűségi index (IBU): -
Összetevők: víz, árpamaláta, nem malátázott gabonanövények (kukorica és árpa), komló
Típus: világos sör (Pilsener)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 6/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen...
Weboldal: www.superbock.pt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése