2018. november 2., péntek

Veltins Pilsener


Sokáig szemezgettem ezzel a sörrel, hiszen számomra teljesen ismeretlen volt ez a serital, és túl sok pénzt is kértek el érte. Majdnem 9 lejért vettem meg ezt az üveg habos nedűt, ami megítélésem szerint túl sok egy nagyüzemi főzetért. Ne értsen félre senki, azért mert én túl drágának ítéltem meg Veltins Pilsenert, nem azt jelenti, hogy az egy rossz sör. Sőt, megítélésem szerint ez csak egy jó középkategóriás serital.



Az elegáns külsejű üveg világos aranysárga színű italt rejtett magában, aminek fehér habkoronája lágy és tartós. Illata és íze malátás, s mindkettő egészen karakteres. Emellett a komló is fel-felüti a fejét, amitől egészen zamatos a sör. Nincs mit tagadni, németek tudnak sört főzni. Továbbá valamilyen édeskés aromát is felfedeztem a Veltinsben, ami egy közepes keserűséggel is társult. Minden összhangba volt, semmi sem lógott ki a sorból. Élveztem minden egyes kortyát, még úgy is, hogy az alacsonyabb szénsavassága miatt vizezettnek tűnt. Gyorsan kiürült a pohár, az üveg, így érdemes kipróbálni, még annak ellenére is, hogy az ár/érték arány nem a legkiválóbb. Egészségünkre!



Gyártja: Brauerei C.& A. Veltins
Származási hely: Németország
Itt vettem/kitől kaptam: Amigo (Sepsiszentgyörgy, Erzsébet parkkal szemben)
Ára: 8,90 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 4,8%
Keserűségi index (IBU): -
Összetevők: víz, árpamaláta, komló
Típus: világos sör (Pilesner)
Színe: világos aranysárga
A sör pontszáma: 6,5/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: www.veltins.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése