2019. március 14., csütörtök

Krombacher Pils


A németek Csíki söre, azaz Ciuc söre... A félreértések miatt javítottam ki magam! Legalábbis én mindig annak tartottam a sok tévés reklám miatt. A forradalom utáni években, amikor hozzánk is bekötötték a kábeltévét, sok német adót – Pro7, Sat 1, RTL – néztem, és arra emlékszem, hogy nem volt olyan nap, amikor ne láttam volna egy Krombacher-reklámot. A név tehát régóta ismerős számomra, s már ideje volt egy sört, egy ízt társítani mellé. A sepsiszentgyörgyi Kauflandban bukkantam rá a Krombacher Pilsre, és gondolkodás nélkül vettem egyet.


A roppant elegáns, ám letisztult külsejű sörnek aranysárga színe van, pohárba öntve fehér és gyorsan elapadó habkoronát kaptam. A kellemesen szénsavas serital illata malátásan édeskés, íze kesernyés, és a cseh söröket juttatta eszembe. Egyből a Pilsner Urquell és a Staropramen ugrott be nekem, ám megnyugtatok mindenkit, hogy a Krombacher Pils labdába sem rúg ezek mellett. Utóíze mintha száraz lenne, és ez is kesernyés. Megítélésem szerint nem rossz ez a sör, de egyben átlagosan középszerű is. Igazából nem voltak elvárásaim a Krombacherrel szemben, és el sem tudtam képzelni, hogy milyen is lehet, ám mégis kis csalódás volt az elfogyasztása. Egy próbát mindenképp megért... Egészségünkre!



Gyártja: Krombacher Brauerei
Származási hely: Németország
Itt vettem/kitől kaptam: Kaufland (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 4,99 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 4,8%
Keserűségi index (IBU): 24
Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat
Típus: világos sör (pils)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 6/10
Ebből fogyasszuk: pilsenes pohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: www.krombacher.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése