2019. július 29., hétfő

Leffe Blonde


A Brune, a Radieuse és a Ruby után következzen a Leffe sörcsalád negyedik tagja, az alsóerjesztésű Blonde. Akárcsak az előző három, ez is ízig-végig belga apátsági sör, amely nagy népszerűségnek örvend világszerte. Mondanám azt is, hogy izgatottan töltöttem ki magamnak ezt a habos nedűt, de akkor hazudnék. Korábban már többször is ittam Leffe Blonde-ot, így ez alkalommal inkább csak ízlelgettem a 6,6% alkoholtartalmú seritalt. Mindig is ízlett, mindig is tetszett, így most sem okozott csalódást, mivel hozta azt, amit egy minőségi belga sörnek hoznia kell.


Habja gyönyörű szép, mondhatnám azt is, hogy kemény és tartós, de az én esetemben valamiért lágy és gyorsan elillanó volt. Illata kellemes, egyszerre gyümölcsös és édeskés (gondolom, a benne lévő cukortól). Íze amolyan belgás, malátás és minden egyes kortya finom. Kissé fűszeres is, s ha lassan hörpinti az ember, vagy némi odafigyeléssel, még egy enyhe kukoricás karakter is felfedezhető benne. Utóíze kellemesen komlós, összességében pedig egy rendkívül harmonikus és kellően eltalált sör a Leffe Blonde. Egészségünkre!


Gyártja: InBev Belgium SA
Származási hely: Belgium
Itt vettem/kitől kaptam: Profi (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 6,59 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 6,6%
Szárazanyag-tartalom: 15.6ºP
IBU (keserűségi index): 20
Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, kukorica, komló, cukor
Típus: világos sör (Belgian Ale-Pale)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 7,5/10
Ebből fogyasszuk: kehely, tulipánpohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: leffe.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése