2020. október 5., hétfő

Marston’s Pedigree

Tavaly Valentin-napi ajándékként kaptam a páromtól egy doboz sört, amely hat klasszikus angol ale-t tartalmazott. A pakkból a Wychwood Hobgolint már korábban véleményeztem, sőt, nyolcast adtam már, s ebből kiindulva abban reménykedtem, hogy a többi is legalább annyira fog ízleni... Hát, a Marston’s Pedigree-vel teljesen melléfogtam! Lehet, hogy bennem van a hiba, ugyanis a sörök terén mértékadó szakportál, a beeradvocate.com 81 pontosra értékelte, és az ő mércéjük szerint ez már egy jó serital. Kinek a pap, kinek a papné alapon én azt mondom, hogy ami az angoloknak bejön, az nem biztos, hogy Európa többi részén is kasszasiker lenne.



A túlzottan modern címkével fémjelzett vörösesbarna főzet illata száraz, kellemesen édeskés és gyógynövényes. Kis szemű fehér habkoronája sűrű, kemény és tartós. Íze gyenge, de akárcsak az aromájában, itt is érezni a maláta édességét és némi gyógynövényes jelleget. A korty eleje átlagosan kesernyés, utóíze pedig határozottan, talán túlzottan is keserű.

A közepesen testes Pedigree kellően szénsavas, ám összességében semmi extrát nem nyújtott. Iható ez a ser, de karakter nélküli, és egyáltalán nem lopta be magát a szívembe. Csak azoknak ajánlom, akiknek bejön az angol keserű, a többiek meg kerüljék el távolról, mert lehet, hogy egy időre megutálják az ale típusú söröket! Egészségünkre!

Gyártja: Marston’s Brewery
Származási hely: Anglia
Itt vásároltam: –
Ára: ajándék
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 4.5%
Szárazanyag-tartalom: –
IBU (keserűségi egység): –
Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, glükózszirup, komló, élesztő
Típus: amber ale
Színe: vöröses barna
A sör pontszáma: 5.5/10
Ebből fogyasszuk: pintes pohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: nem
Weboldal: marstons.co.uk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése