2017. augusztus 23., szerda

Nikšičko Pivo


Montenegróról mindig a nyaralás, a kirándulás jut eszembe és nem is tudtam, hogy jó sörük is van. Nemrégiben ajándékba kaptam egy doboz Nikšičko Pivo-t, amelyet 1896 óta főznek, állítanak elő. Mondhatom egzotikum volt számomra ez a sör, ami meglehetősen világos színű, a habkoronája laza és hamar összeesik, íze pedig közepesen édeskés, malátás. Egy kicsit vizesnek éreztem, ám ennek ellenére jó volt. Egy átlagos habos nedű, amit ha 5 fokra lehűtve fogyasztunk el, akkor nagyon jól oltja az ember szomjúságát. Nem bántam meg, hogy megkóstoltam.



Gyártja: Pivara Trebjesa/Montenegró
Származási hely: Montenegró
Itt vettem/kitől kaptam: Szmolka Zsuzsanna
Alkoholtartalom: 5%
Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricaliszt, komló, sörélesztő
Típus: világos sör (pale lager)
Színe: világos sárga
Kiszerelése: doboz
Mennyiség: 330 ml
Ára: ajándék volt
A sör pontszáma: 7/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése