2017. augusztus 24., csütörtök

Silva Strong Dark Lager


A romániai sörgyártás a reneszánszát éli az idén, hiszen minden hazai sörfőzde előrukkolt valami újjal. Ki a csomagolás küllemét változtatta meg, ki pedig új habos nedűt vagy seritalokat mutatott be. Így tett a Silva is, amely egyszerre három, kézművesnek szánt sör dobott a piacra az év első felében.



A Silva Strong Dark Lager, avagy a Legendás Fekete színe vöröses-barnás, a bézs habja viszont gyorsan eltűnik. Az illata és az íze is édeskés, talán túlzottan is. Ehhez még társul a kesernyés utóíz, amely miatt a sör egyszerre édes és keserű is. Vajon ezt hogy lehetett összehozni? Na mindegy, hisz ezt a „habos” nedűt csak azok isszák majd, akik igazán kedvelik az ilyenfajta söröket. Én is szeretem a barna, a fekete seritalokat, ám ez nem jött be. Lehet, hogy jó a Silva Strong Dark Lager, ám én semmi különlegeset, főleg semmi kézművességet nem találtam benne. Már két üveggel is elfogyasztottam belőle, de azt hiszem, itt meghúzom a vonalat. Bízom abban, hogy a Silva Romanian Pale Ale (APA stílusú) és a Premium Blond Lager (az új világos sör) jobb benyomást fog kelteni bennem.

Gyártja: Heineken Románia Rt.
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Barabás András
Alkoholtartalom: 7%
Összetevők: víz, árpamaláta, komló
Típus: barna sör (Dunkler Bock)
Színe: vöröses-barnás
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Ára: ajándék volt
A sör pontszáma: 4.5/10
Megérte megkóstolni?: igen, egyszer-kétszer meg lehet inni
Újra vennék/innék?: nem



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése