2018. augusztus 2., csütörtök

Argus Black

Mindig is óvakodtam a szupermarketek saját márkás söreitől, ám miután megkóstoltam a Penny Haiducját, bátrabban vettem meg a Lidl habos nedűjét is. Sajnos, az Argus Stronggal bevettem a bogot, viszont az Argus Black kellemes csalódást okozott. 



Már itt, a legelején leszögezem, hogy tetszett nekem ez a serital, még annak ellenére is, hogy kissé vizezettnek tűnt, és kevés volt benne a szénsav.

Pohárba kiöntve egyből feltűnt a majdnem feketés, sötétbarna színe, a dús és krémszínű habja, valamint a malátás és frissen sült barna kenyérre emlékeztető illata. Kávés ízét remekül egészíti ki a komló, ezért egy picit keserűnek éreztem minden kortyát, ám még így is jóval az élvezhető, megiható sörök közé sorolhatnám az Argus Blacket. Az áráért egy egész elfogadható sört kapunk a Lidltől, ami tetszik és ízlett nekem. A Stronggal ellentétben ezt a habos nedűt mindenkinek csak ajánlani tudom, és biztos vagyok abban, hogy néhanapján még veszek egy-két üveggel/dobozzal belőle. Egészségünkre!

 
Gyártja: Carlsrom (United Romanian Breweries)
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Lidl (Sepsiszentgyörgy)
Ára: ajándék 2,46 lej
Kiszerelése: doboz
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 6,0%
Összetevők: víz, árpamaláta, komló
Típus: fekete sör
Színe: sötétbarna, feketés
A sör pontszáma: 6,5/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: -



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése