2019. február 5., kedd

Steiner


Nagyon egyszerű külseje és roppant olcsósága miatt sokáig kerülgettem ezt a sört a Kauflandban, de egy alkalommal – a túlzott kíváncsiságtól vezérelve – becsempéztem egyet a bevásárlókocsiba. Ezután pedig még hetekig óvtam magam ettől a Galacon palackozott habos nedűtől, mivel úgy véltem, hogy a Steiner egy csapnivaló sör lesz. Miután elfogyasztottam, kellemesen csalódtam benne, hiszen egy középszerű, de még elfogadható seritalt vettem két lejért.



Illata akár egy igazi lageré, ami nagyon meglepő. Pohárba öntve nagyon fehér volt a habja, de ez a fény sebességével el is apadt. Íze is tartogatott meglepetést: malátás és könnyen édeskés, de mindent összevetve rendben volt. A közepesen szénsavas sör könnyű és kellemes, s egyben frissítő is. Ami nem tetszett benne, hogy raktak bele kukoricadarát, és ez érződik is rajta. Összességében nem rossz, de mivel nincs különösebb karaktere ennek az aranysárga főzetnek, így a Steiner csak egy az átlagos habos nedűk között. Egészségünkre.



Gyártja: Martens Rt.
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Kaufland (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 1,99 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 5%
Keserűségi index (IBU): –
Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricadara, komló, sörélesztő
Típus: világos sör (Pale Lager)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 6/10
Ebből fogyasszuk: korsó, shaker
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: nem
Weboldal: www.martens.ro – a sörről azonban semmi információ nem található itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése