2019. augusztus 16., péntek

Nagy sörivók lettek az ázsiaiak

A Carlsberg eladásait az ázsiai piac és a prémium sörök lendítették fel. A cég által közzétett jelentés szerint 6,5 százalékkal nőtt a dán sörfőző értékesítése, valamint működési árrése is javult az oroszországi kihívások ellenére – írja a CNBC.

Fotó: Pixabay
Bár a sörgyárnak nőttek a bevételei, ugyanakkor a kulcsfontosságú orosz piacon a részesedése tovább csökkent három százalékkal az év elejéhez képest.

Ázsia jelenleg a sör leggyorsabban növekvő piaca: a Carlsberg 15 százalékos nettó bevétel növekedést realizált, miközben 8,5 százalékkal emelkedett a prémium termékek eladása, annak ellenére, hogy a cég elmondása alapján, a kínai piacon még kissé csökkent is. A Carlsberg a költségcsökkentésről a bevétel növelésére helyezte a hangsúlyt, főleg azért, mert több drágább terméket értékesít.


A vállalat három százalékos áremelkedésről számolt be, ami azt jelzi, hogy bejött ez az üzletpolitika. Az év első hat hónapjában az árbevétel 32,99 milliárd dán koronát tett ki, a működési haszonkulcs pedig 16 százalékos volt az év első hat hónapjában. Ráadásul a cég nemrég megnövelte a működési nyereségre vonatkozó idei elvárásait is. (Forrás: Origo)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése