2020. június 2., kedd

Adelskronen Premium Pils


Tavaly húsvétkor, amikor mindenki a locsolkodással volt elfoglalva, én a kis családommal és a párom egyik kolléganőjével kirándulni mentünk. Igaz, csak itt, a szomszédban voltunk, hiszen a kisbaconi forrást és feredőt kerestük fel, ahol ásványvizet töltöttünk és jól megebédeltünk. A piros tojás mellett volt sonka és sok más finomság is, s a természet lágy ölén elfogyasztott ételt friss forrásvízzel öblítettem le. A csajok ekkor kérdezték meg tőlem, hogy miért nem iszom sört, hiszen ők azt is hoztak. Így került elő a táskából a jól behűtött Adelskronen Premium Pils, amelyről addig nem is hallottam.


Később a dobozon található tájékoztatóból megtudtam, hogy csak a nevében prémiumi habos nedűt a németországi Oettinger sörgyár palackozza, s mifelénk a Penny Market diszkontáruházban lehet kapni. Sajnos, nem volt kéznél egy söröspohár, így dobozból ittam meg az olcsó ivósörnek titulált Adelskronent. Rákerestem a színére, amely világos aranysárga, az illata viszont köszönőviszonyban sem volt a pilsener/pils habos nedűk aromájával. Már itt érzeni a vizezettséget, ami egy kis gagyisággal és fémes jegyekkel egészült ki. A gyengén szénsavazott serital íze meglepően elfogadható, rendesen érezni rajta a komlót, de azt is mondhatnám, hogy csak ez dominál benne. Utóíze száraz, és nem kell sokat elvárni tőle... Csak annak ajánlom, aki tényleg ki akarja próbálni, hiszen ez egy gyengébbecske német folyékony kenyér. Egészségünkre!


Gyártja: Oettinger Brauerei GmbH
Származási hely: Németország
Itt vettem: -
Ára: ajándék
Kiszerelése: doboz
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 4,9%
Szárazanyag-tartalma: 11,2°P
IBU (keserűségi egység): –
Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat
Típus: pilsener/pils (világos sör)
Színe: világos aranysárga
A sör pontszáma: 4.5/10
Ebből fogyasszuk: talpas söröspohár, korsó
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: nem
Weboldal: –
             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése