2022. március 20., vasárnap

Nem vicc, itt van a Heineken virtuális söre

Fotók: Heineken

Nemcsak a koccintás volt virtuális, hanem maga a sör is a Heineken rendhagyó bemutatóján. Az esemény résztvevői pixeles homárt és kaviárt is fogyaszthattak. Ez nem vicc, vagyis épphogy az – a metaverzum után az érdeklődők a való életben is megkóstolhatják majd a Heineken új sörét.

A különleges A-élesztőt A-pixelekre, a mezőkön szüretelt komlót pedig virtuális, virtuális karakterek által termesztett bináris komlóra cserélték. A virtuális sörfőzési folyamat egészét a Heineken sörfőzőmestereinek digitális avatárjai felügyelik. Mindennek eredménye a Heineken Silver, a vállalat első „virtuális söre”. Az új terméket a Heineken virtuális sörfőzdéjében mutatták be, ahol a vendégek másodpercek alatt megismerhették a sörkészítés módját, és a Heineken nagyköveteivel, köztük Thierry Henryval is találkozhattak.


Bram Westenbrink, a Heineken márka globális vezetője szerint azt ők is látják, hogy a metaverzum szórakoztató módon hozza össze az embereket, azonban világos, hogy ez nem a legkézenfekvőbb hely egy új sör megkóstolására. „Mintegy görbe tükröt mutatunk magunknak és azoknak a márkáknak, akik olyan innovációkkal ugranak fejest a metaverzumba, amelyeket a legjobban a való világunkban élvezhetünk. Szeretnénk egy kicsit viccet csinálni ebből, és mindenkit emlékeztetni arra, hogy a valóságban semmi sem helyettesítheti a sör ízét.”


A valóságos, kézzel fogható Heineken Silver 0,33 visszaváltható üveges és 0,33 keskeny dobozos (itthon 0,5-ös) kivitelben már elérhető a magyarországi kiskereskedelemben. A -1 Celsius fokon ászokolt, 4 százalékos alkoholtartalmú újdonság a Z generáció 18 éven felüli képviselőit és a könnyedebb, kevésbé kesernyés ízvilágú sörök kedvelőit célozza meg. (Forrás: HVG)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése