2018. január 26., péntek

Leffe Brune

Ugye már mondtam, hogy szeretem a barna söröket? A Leffe Brune újra megerősítette bennem ezt az érzést, hiszen egyszerűen finom. Az alkoholban dús serital illata egyszerre édeskés és kesernyés, de a kávé, a pörkölt maláta aromáját is felfedeztem benne, s a gyártó sörmesterei mindezt nagyszerűen kiegyensúlyozták. Habja szép, világosbarna és közepesen kemény, ám gyorsan eltűnik.


A Leffe Brune-t jó összerakták, hiszen karakteres és telt az íze, fűszeres, de csak annyira, amennyire annak lennie kell. Egyidejűleg édeskés és kávés, utóízé viszont kissé kesernyés. Van benne egy nagy adag frissesség, üdeség és erő, ami arra készteti az embert, hogy még egyet, azután még egyet megigyon belőle. Azonban óvatosan kell bánni vele, mert ütős, hiszen 6,5%-os az alkoholtartalma.


Ha valaki még nem kóstolta a Leffe ezen sörét, akkor gyorsan tegye jóvá mulasztását, s a legközelebbi boltból vásároljon belőle egy üveggel, és fogyassza majd el a vasárnapi ebéd után. Egészségetekre!


Gyártja: Br. Abbaye de Leffe – Dinant
Származási hely: Belgium
Itt vettem/kitől kaptam: Profi (Sepsiszentgyörgy)
Ára: a Mikulás hozta (6,59 lej)
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 6,5%
Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, komló
Típus: barna sör
Színe: mélybarna
A sör pontszáma: 8/10
Megérte megkóstolni?: határozottan
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: www.leffe.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése