2018. január 18., csütörtök

Tiltott Csíki Krém Sör


A Csíki Sör Manufaktúra legújabb terméke egy 4,5%-os alkoholtartalmú, alsó erjedésű, láger típusú sör, amely készítői szerint lágyan és frissítően üdít, egyszerre táplál és hidratál. A habos nedű egy titkos recept alapján készül háromféle malátából és több komlóval, aminek köszönhetően az íze kesernyésebb, mint a Tiltott Csíki Söré. A gyár többi söréhez hasonlóan a Krém Sör sem tartalmaz hozzáadott ipari enzimeket, tartósítószert, nem pasztörizált, és állítsuk alapján nem is hígítják.


A Csíki Barna Sör (újabban Tiltott Csíki Barna) után ez a manufaktúra második legjobb habos nedűje, amelyet nem bukott meg nálam, és amelyet nem akartam egyből a kagylóba önteni. Tetszik az új csíki sör, amely tényleg frissítően hat az emberre, a több malátától és komlótól karakteresebb, érettebb lett. Mielőtt kinyitottam volna az első üveget, nem értettem, miért szerepel a „krém” szó a sör nevében, de miután kiöntöttem a pohárba, szembetűnt, hogy habja sűrű és krémes volt, a kortyok pedig valóban lágyak és élvezhetőek voltak.


Lokálpatriotizmus ide vagy oda, a fentiek ellenére a Csíki Sör Manufaktúra ezen és a többi seritala még mindig nem került be a kedvenceim közé, de úgy érzem, hogy a Krém Sörrel a csíkszentsimoniak jó irányba indultak el!


Gyártja: Csíki Sör Manufaktúra
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Bertis 1 (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 2,5 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 4,5%
Összetevők: víz, árpamaláta, komló
Típus: világos sör
Színe: arany
A sör pontszáma: 7/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: www.csikisor.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése