2018. szeptember 20., csütörtök

Soproni Óvatos Duhaj Démon


Mivel szeretem a barna sört, így nagyon ízlett a Soproni Fekete Démonja, és nagyon izgatottan vártam, hogy megkóstoljam az új Óvatos Duhaj Démont. Ezt is pesti barátomtól kaptam ajándékba, de időközben kiderült, hogy a sepsiszentgyörgyi Merkúr üzletben is meg lehet vásárolni (vettem már többször is belőle, de Isten lássa a lelkemet, nem jegyeztem meg az árát...).

A megújult Démon külleme nagyon elegánsra sikeredett, ami nagyon megkapja az ember tekintetét. A sör ajánlott fogyasztási hőfoka 7–10 Celsius-fok között van, így alaposan behűtöttem fogyasztás előtt. A habja kellően kemény, s meglepően tartós, illata pedig édeskés. A karamell mellett mintha csokoládét/kávét (nem tudtam eldönteni) is éreztem rajta, s ez a hármasság remek egységet alkotott együtt. Meglepően kellemes az aromája! Íze szintén karamelles, ám annak ellenére, hogy testes, nagyon könnyen csúszik le az ember torkán, és nem igazán érződik rajta az 5,2%-os alkoholtartalom. Nem rossz, de mondhatnák azt is: egyszerűen zamatos és finom. 


A Soproni Óvatos Duhaj IPA testvéreként a felfrissült Démon egészen minőségire sikerült, s előállításánál négyfajta malátát és Saphír aromakomlót használtak fel, míg a mélybarna színéről a speciális karamellmaláta gondoskodik. Egy szó, mint száz: mindenképp meg kell kóstolni, így irány a bolt! Egészségünkre! 


Gyártja: Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. 
Származási hely: Magyarország
Itt vettem/kitől kaptam: ajándék (Balogh Attila)
Ára: -
Kiszerelése: doboz
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 5,2%
Keserűségi index (IBU): -
Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat, komló
Típus: barna sör
Színe: mélybarna
A sör pontszáma: 7,5/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: www.soproni.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése