2019. május 31., péntek

Tuborg De Luxe


A Tuborg De Luxe a dán sör román licenc alapján készült olcsó változata. Pedig nem volt mindig ennyire rossz ez a serital, hiszen emlékszem legénykoromban nagy szeretettel fogyasztottam a Tuborgot. Igaz, akkor a pénzedért egy jó habos nedűt kaptál, most viszont egy átlagos, vizezettsége miatt majdhogynem gagyi aranysárga főzetnek tűseritalt vehetsz. Én egy dobozos Tuborgot „teszteltem”, s talán ebben volt a hiba, de ígérem, egyszer egy üvegest is kipróbálok, és ha jobbnak tűnik, akkor kiegészítem, frissítem ezen posztomat.



Tavaly december első szombatján anyósoméknál ebédeltünk, ám nem tudom, milyen gondolattól vezérelve, dobozos Tuborgot vettem és vittünk magunkkal. Mivel nejem szüleinek régebben volt egy kocsmájuk, így még egy tuborgos korsó is előkerült valahonnan a szekrény mélyéről. A zöld alufoliával lezárt doboz jót szisszent megnyitásakor, pohárba öntve a sörnek dús, fehér és lágy habja fejlődött. Az aranysárga színű főzet illata kesernyés volt, ez pedig az ízén is érződött egy kicsit. Ahogy korábban is jeleztem, csalódtam ebben a sörben, mert a vizezettsége miatt híg löttynek tűnő Tuborgba vajmi kevés komlóíz szorult. Látszatra seritalnak tűnt ez a De Luxe, hiszen megvolt neki a söríze, a megfelelő színe és habja, itatta is magát, de ez mostanság nem elég semmire! Egészségünkre!


Gyártja: United Romanian Breweries Berepod (Carlsrom)
Származási hely: Románia
Itt vettem/kitől kaptam: Bertis 1 (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 3,78 lej
Kiszerelése: doboz
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 5%
Keserűségi index (IBU): 18
Összetevők: ivóvíz, árpamaláta és komló
Típus: világos sör (Pale Lager)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 5/10
Ebből fogyasszuk: söröskorsó, shakeres pohár
Megérte megkóstolni?: igen is, meg nem is
Újra vennék/innék?: alkalomadtán
Weboldal: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése