2022. június 8., szerda

Bucur (Bere De Bulevard) Blondă



A Bucur (Bere De Bulevard) Brună kapcsán mindent elmondtam, leírtam a fővárosi sörmárkával kapcsolatosan, így ezúttal kizárólag csak az értékelésre koncentrálok. Ahogy a barna kapcsán is írtam, a serital – jelen esetben pirosas – retrós címkéje megkapó, ám a 350 ml-es, négyszögű üvegét valahogy nehéz megszokni. Egy fél korttyal van több benne, mint a rendes (330 ml) kis üvegekben, így nem igazán értettem meg a lényegét. Elképzelésem szerint az egész csak egy jó marketingfogás, de akkor is olyan bosszantó. Várjunk csak! Most hasított belém a megvilágosodás: a dolog roppant magyar népmesés, azaz olyan vigyen is ajándékot meg ne is. Jelen esetben az United Romanian Breweriestől kaptunk is valamivel többet, de mégsem olyan sokat… De nem is kár érte, hiszen csak ötösre értékeltem a seritalt.



A tiszta, aranyszínű sörnek apró szemű és bőséges fehér habkoronája volt, amely csak lassan apadt el. A sert a sepsiszentgyörgyi Amigóban vettem, talpas söröspohárba öntöttem ki, és nagy általánosságban az mondható el róla, hogy ez egy fölöttébb hétköznapi láger. Semmi rendkívüli nincs benne, unalmas és karakter nélküli. Illata malátás, édeskés, íze pedig egyszerű, száraz és szirupos édességgel társuló kesernyésség. A reklám szerint háromféle komlóval készül, ami a Bucurnak virágos aromát kellene hogy biztosítson, menta- és zöldfenyő-jegyekkel.



Továbbá az enyhén kesernyés zamata még a legtapasztaltabb és legkifinomultabb sörfogyasztókat is kielégíti. Hát… A folyékony kenyér legnagyobb baja talán az, hogy van benne kukorica, ez pedig mindent levon abból a kevés jóból, amivel rendelkezik ez a közepesen testes boulevardi sör. Az az igazság, ittam már ennél rosszabb sört is, így egy próbát simán megért. Különösebben nem ajánlom, csak az kóstolja meg, aki igazán kíváncsi rá. Egészségünkre!



Gyártja: Carlsrom (United Romanian Breweries)
Származási hely: Románia
Itt vásároltam: Amigo (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 4,55 lej
Kiszerelés: üveg
Mennyiség: 350 ml
Alkoholtartalom: 5%
Eredeti extrakttartalom: 11.1ºP
IBU (keserűségi index): –
Színe: aranysárga
Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricadara, háromféle komló
Típus: világos sör (pale lager)
A sör pontszáma: 5/10
Ebből fogyasszuk: lageres pohár
Ajánlott fogyasztási hőmérséklet: –
Megérte megkóstolni: igen
Újra vennék/innék: nem
Weboldal: www-facebook.com/BucurBereDeBulevard


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése