2018. október 26., péntek

Grolsch Premium Lager

Volt egy időszak, amikor nagyon szerettem és kocsmázáskor rendszeresen a Grolsch Premium Lagert ittam. Aztán történt valami, de már nem is emlékszem rá, hogy mi, ám egyszerre csak kimaradt a Grolsch. Talán az lehetett a baj, hogy a vendéglátóipari egységekben kissé megdrágult ezt a tökéletes ivósör, és egy ideje csupán a közértben vásárolom meg. A holland habos nedű mifelénk a zöld színű csatos üveg „szinonimája” lett, ám én magamnak – a kupakja miatt – egy 330 ml-s kiszerelésű sört vettem, és az lett a véleményezésem tárgya.


Már a megnevezése, a Premium Lager sejteti velünk, hogy nem valami olcsó sörrel van dolgunk. Ezt a malátás illata, s közepesen kesernyés és kellemesen édes – kiváló az egyensúly a két aroma között – íze is remekül alátámasztja. Én egy grolschos korsóba öntöttem ki a sört, aminek a fehér habja nem volt túl tartós, hiszen gyorsan elapad. Színe aranysárga, nem sajnálták belőle a malátát és a komlót, ettől pedig egyedi zamatja van. Megítélésem szerint ez nem egy rossz lager, s talán az ember többször is venne belőle, ha itt-ott nem lenne kissé magas az ára (üzletben egy 330-as üveg ellenértéke 3–4 lej, míg a 450-es 5–8 lej között mozog). Egészségünkre!



Gyártja: Grolsch Brewery
Származási hely: Hollandia
Itt vettem/kitől kaptam: Kaufland (Sepsiszentgyörgy)
Ára: 3,16 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 5%
Keserűségi index (IBU): -
Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat
Típus: világos sör (Pale Lager)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 7/10
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: www.grolsch.ro, vagy www.grolsch.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése