2018. október 31., szerda

Új sör a magyar piacon

Magyarországon is elérhetővé vált a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka. A világ több mint 70 országban ismert márkát a Dreher vezette be az anyaországi piacra. Az 5,1%-os alkoholfokú termékhez 0,33 deciliteres, üveges változatban lehet hozzájutni, elsősorban sörözőkben, független bolthálózatokban, és két áruházlánc üzleteiben. 

Fotók: pexels.com
1963-ban alkotta meg az akkor már több mint 100 éves múltra visszatekintő Peroni sörgyár az alsóerjesztésű technológiával készült Nastro Azzuro-t. Ez a lager ízjegyeiben is a mediterránumot idézi, keserű, citrusos és fűszeres aromáival. Nevét, amelynek jelentése „kék szalag” az SS Rex hajónak és legénységének tiszteletére kapta, amely – mivel 1933-ban a legrövidebb idő alatt szelte át az Atlanti-óceánt –, egyetlen olaszként nyerte el a leggyorsabbaknak járó Kék szalagot. Egyre nagyobb az igény a prémium sörök iránt anyaországban, csak az elmúlt egy évben 6%-kal növekedett ezen szegmens forgalma Magyarországon.



Ebben a kategóriában vált most elérhetővé a magyar közönség számára az olasz márka, amely világszerte több mint 70 országban érhető el, Európán kívül például Ausztráliában, Új-Zélandon, az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában is. A magyar piacra a Dreher Sörgyárak Zrt. vezette be. (Forrás: behir.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése