2018. október 19., péntek

Natü Blonde


Öcsémtől kaptam ajándékba ezt az üveg német sör, s bár roppant furcsa a címkéje, azt gondoltam, hogy olyan rossz nem lehet. De volt! A zavaros halványsárga serital habja fehér, se nem túl vastag, se nem túl vékony, és meglepően jól tartotta magát a pohárban. Ez az egyik pozitívuma a Natü Blonde-nak. A másik az illata, amely – bármennyire is hihetetlen – rendben volt. Érezni lehetett rajta a malátát és még valami furcsa frissességet... A frissen kaszált fű illatát. A címke szerint a közepesen testes sör enyhén keserű, érződik rakta a komló, és a nagyon ihatónak tartott főzet utóíze is rendben van. Hát...


A Natü Blonde íze bűngyenge volt, semmi karaktere nincs, s annyi köze volt a sörhöz, mint a kétnapos csibének a szaxofonhoz. Azaz semmi! Egy szó, mint száz: erősen gagyi ez az akármi, s ha rajta keresztül kellene megítélni vagy éppen véleményt formálni a német sörökről, akkor óriási bajban lennék. Szerencsére nem kell, s bízom abban, hogy a bajorországi sörgyárnak (Lang-Bräu OHG) a Natü Blonde-ja csak egy nagyon félresikerült kísérlete volt, és többet nem riogatják a sörivókat egy ekkora HÜLYESÉGGEL! Bocsánat a nagy betűkért, s aki teheti, az nagy ívben kerülje el ezt az italt. Én szenvedtem miatta, nektek nem kell! Egészségükre! 


Gyártja: Lang-Bräu OHG
Származási hely: Németország
Itt vettem/kitől kaptam: Tibodi Péter
Ára: -
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 4,5%
Keserűségi index (IBU): -
Összetevők: víz, árpamaláta, komló
Típus: világos sör (Lager)
Színe: halványsárga
A sör pontszáma: 1/10
Megérte megkóstolni?: határozottan nem
Újra vennék/innék?: soha az életben
Weboldal: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése