2020. január 15., szerda

Smithwick’s Pale Ale


Bő másfél évvel ezelőtt ajándékként kaptam egy Smithwick’s Red Ale sört, ami nagyon ízlett nekem, így nem sokat haboztam, amikor a carrigaline-i Lidlben felfedeztem a zöld címkés Pale Alét, illetve a sárga címkés Atlantic Blonde Alét, és mindegyikből vettem magamnak egy-egy üveggel. Előlegben elmondhatom, ahogy az elsőben sem, úgy az utóbbi kettőben sem csalódtam, s nagyon kár, hogy itthon nem lehet kapni ezeket...


Smithwick’s Pale Ale egy ízig-végig ír aranysárga főzet, amit szintén egy klasszikus pintes pohárba kiöntve ittam meg. Fehér habja apró szemű és dús, mindezek mellett roppant krémes. Már az illata is finom volt ennek a sörnek, s a benne lévő Amarillo komlótól amolyan gyümölcsös, gyógynövényes jegyeket hordoz magában.


Íze tiszta és telt, érezni rajta a mézet, a malátát, de mellettük ott van a kellemes komlósság és egy kis gyümölcsösség is. Ez a Smithwick’s kellően szénsavas, a különféle zamatok egyvelege pedig felfrissítik az embert, utóíze kesernyés és hosszan tartó. Csak ajánlani tudom. Egészségükre!


Gyártja: Saint James’s Gate Brewery (Diageo)
Származási hely: Írország
Itt vettem/kitől kaptam: Lidl (Carrigaline, Írország)
Ára: 11,80 lej (2,49 euró)
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 4.5%
Balling-fok (szárazanyag-tartalma): -
Keserűségi index (IBU): 27
Összetevők: -
Típus: világos sör (English Pale Ale)
Színe: aranysárga
A sör pontszáma: 7/10
Ebből fogyasszuk: pintes pohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen

                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése