2019. június 9., vasárnap

Hacker-Pschorr Münchner Gold


A negyvenedik születésnapomra több üveg sört is kaptam ajándékba, ez volt az egyik közülük. Korábban már kóstoltam a Hacker-Pschorr Weissbiert, így biztos voltam, abban, hogy a Münchner Gold sem lesz rossz sör. S nem is csalódtam ebben a lagerben.


A roppant megkapó külsejű sör nagyot szólt, amikor kinyitottam a csatos üvegét. A müncheni arany illata édeskés és átlagos, de ez az utóbbi jellemzője egy picit sem ront az összképen. Pohárba öntve szép fehér és kemény volt a serital habkoronája, de ez gyorsan elapadt. Íze teljes egészében kiegyensúlyozott és németes. Kellően keserű, ám egy kis édességet is felfedeztem benne. Itatta magát, hiszen alapvetően ez egy jó sör, és csak ajánlani tudom. Egészségünkre!



Mielőtt elfelejteném, azt még el kell mondani a Münchner Goldról, hogy ez a Münchner Hell amerikai exportverziója, ami a Kaufland révén – ott láttam legutóbb ezt a habos nedűt – eljutott hozzánk is. Nem tudom, hogy jó-e vagy sem, ez a dolog, de nekem ízlett a sör, és most azon leszek, hogy bekóstoljak a müncheni pokolba is.


Gyártja: Hacker-Pschorr Bräu
Származási hely: Németország
Itt vettem/kitől kaptam: -
Ára: ajándék volt
Kiszerelése: csatos üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 5.5%
Keserűségi index (IBU): 15
Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat, élesztő
Típus: lager (világos sör)
Színe: halvány aranysárga
A sör pontszáma: 7/10
Ebből fogyasszuk: lageres pohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése