2019. szeptember 3., kedd

Bavaria Premium


Nem csak én, de szerintem mások is úgy voltak vele, hogy a nevéről megítélve a Bavaria Premiumnak német sörnek kell lennie... Hát nem az, ugyanis Hollandiában palackozzák, és onnan jut el a világ több mint 120 országába, többek között hozzánk is. Valami miatt sokáig kerülgettem ezt a seritalt, s nagyon nehezen szántam rá magam arra, hogy vásároljak belőle egy üveggel. Utólag rájöttem, hogy a hatodik érzékem tartott távol a Bavariától, hiszen a 7 lej 30 banimért egy roppant átlagos aranysárga főzetet kaptam.


A zöld sörösüveget nagyon minimalista dizájnú kék címke díszíti, amely ennek ellenére is megkapó a szemnek. Korsóba kiöntve kemény és apró lyukú volt serital habja, amely sokáig megmaradt. Illata jellemtelen, mintha egyszerre éreztem volna édesnek és savanyúnak, ám ha jobban belegondolok, inkább édeskésen malátás az aromája. Nem túlzottan, éppen csak érződik, és ha nem figyelünk oda, akkor simán átsiklik efölött az ember.


Íze kiegyensúlyozott, a komló és a maláta kifogástalanul összhangban van, amitől kissé unalmassá és karakter nélkülivé válik a Bavaria Premium. Gyorsan elfogyott, így azt mondom róla, hogy jó ivósör, de ennél többet nem tudok mondani, írni róla. Megérte megkóstolni, de az ár/érték aránya messze elmarad a várttól. Túl drága ahhoz, hogy rendszeresen ezt igya az ember, ám egy próbát megért. Egészségünkre!


Gyártja: Bavaria Brouwerij
Származási hely: Hollandia
Itt vettem/kitől kaptam: Amigo
Ára: 7,30 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 500 ml
Alkoholtartalom: 5,0%
Keserűségi index (IBU): 18
Összetevők: természetes ásványvíz, árpamaláta, búza, komló
Típus: világos sör (Pilsener)
Színe: világos aranysárga
A sör pontszáma: 6/10
Ebből fogyasszuk: korsó, pilsenis pohár, shaker pohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: fogjuk rá
Weboldal: www.bavaria.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése