2019. szeptember 25., szerda

Perlenbacher Pilsener

 
Mielőtt tesztelés céljából fogyasztottam volna egyet ebből a sörből, már többször is ittam belőle, és akkori is arra a következtetésre jutottam, hogy a Perlenbacher Pilsener nem a legjobb serital, ám focimeccsnézés, esetleg hétvégi tokányolás, flekkenezés mellé első osztályú. Ivósörnek jó, amelyet lehet szeretni vagy sem.



A német Mauritius Privatbrauerei főzi ezt a habos nedűt a Lidlnek, így hozzám/hozzánk is rajtuk keresztül jutott el. Roppant olcsó, mivel amikor én vettem (2018 júniusában), mindössze 1 lej és 25 banit kértek el érte. Ezért a pénzért 330 ml világossárga színű folyékony kenyeret kaptam, amelynek kiöntéskor roppant dús a fehér habja, ám ez gyorsan elillan. Illata fűszeres és könnyed, de fémes is valamiért, íze egyszerű és kesernyés. A meglehetősen vizezett főzetben kevés a szén-dioxid, emiatt könnyen lecsúszik az ember torkán. Utóíze karcosan kesernyés, így ezért írtam korábban, hogy lehet szeretni vagy sem. Egy próbát határozottan megért. Egészségünkre!


Gyártja: Mauritius Privatbrauerei
Származási hely: Németország
Itt vettem/kitől kaptam: Lidl
Ára: 1,25 lej
Kiszerelése: üveg
Mennyiség: 330 ml
Alkoholtartalom: 4,9%
Szárazanyag-tartalma: 11,2°P
IBU (keserűségi egység): 15
Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat
Típus: világos sör (Pilsner)
Színe: világossárga
A sör pontszáma: 5,5/10
Ebből fogyasszuk: talpas söröspohár
Megérte megkóstolni?: igen
Újra vennék/innék?: igen
Weboldal: -

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése