2020. május 24., vasárnap

Nem mertek Corona sört inni a koronavírus miatt, de már elmúlt a félelem

Forrás: thetakeout.com
Mivel a karantén miatt az Egyesült Államokban a legtöbb helyen továbbra zárva tartanak a bárok, egyre többen döntenek úgy, hogy otthon fogyasztják el a sörüket. Áprilisban 27 százalékkal emelkedett azok száma, akik otthoni fogyasztásra vásároltak alkoholt, a sörgyártók között pedig konkrét győztesek is vannak.

Az online eladások sokat segítettek a sörgyártóknak, ez pedig áprilisban különösen megmutatkozott az Egyesült Államokban, hiszen háromszor annyian vásároltak online alkoholt, mint tették azt februárban. A sör eladások 16 százalékkal emelkedtek meg májusban, de hasonló trend már hetek óta megfigyelhető. A legnagyobb nyertesei a járványnak a Corona, a Busch Light, a Michelob Ultra, a Miller Light és a Coors Light, vagyis elmondható, hogy az amerikaiak javarészt a szénhidrát-csökkentett light söröket részesítik előnyben a járvány alatt is.

Forrás: AFP | Rolando Schemidt

Szintén megfigyelhető volt, hogy a vásárlók a nagyobb márkák irányába mozdultak el, a karantén alatt kevesen kísérleteznek szívesen, ezért a fogyasztók biztosra mennek és olyan söröket vesznek, amelyeket már ismernek. Az is megváltozott, hogy miként vesznek söröket. Mivel lehetőség szerint kevesebbet járnak boltba az emberek, ezért előtérbe kerültek a nagyobb, azaz a 24, a 30, vagy a 36 üveges kiszerelések. (Forrás: Origo)
                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése